Mange har brokket sig over at PostNord er svære at komme i kontakt med. De fjernede muligheden for at kontakte dem via email for et par år siden. Jeg klagede til Forbrugerombudsmanden, fordi de skal oplyse en emailadresse. Forbrugerombudsmanden forklarede reglerne for PostNord, men havde ikke ressourcer til at føre en sag efter PostNord ignorerede henvendelsen.

Så jeg lagde sgu sag an mod dem. De har nu valgt at efterkomme kravet, så nu er der en emailadresse man kan skrive til. Om de så er gode til at svare er nok en anden sag…

  • SorteKaninMA
    link
    fedilink
    arrow-up
    5
    ·
    7 months ago

    Det lyder da lidt vildt at forbrugerombudsmanden så ikke har ressourcerne til sagen. Hvad er pointen også med at have forbrugerombudsmanden hvis de alligevel ikke håndhæver deres regler?

    Ville sagen have kostet mere hvis de ikke bare havet givet op?

    • CrateDaneOP
      link
      fedilink
      arrow-up
      5
      ·
      7 months ago

      Det ville have kostet mig noget mere tid, men ikke flere penge.

      • SorteKaninMA
        link
        fedilink
        arrow-up
        3
        ·
        7 months ago

        Gad vide hvilke sager forbrugerombudsmanden har ressourcer til hvis ikke den så 😅