Hvad gør du? Klager til forretningen i håb om at de følger op, kontakter forbrugernævnet (eller hvad de hedder) eller trækker på skuldrene og sender den tilbage?
Indtil videre har jeg klaget til ComputerSalg, og skrevet til dem at de bør kontakte deres leverandør, der formodentligt sælger dem brugte/recertificerede diske forklædt som nye.
Jeg afventer svar på min opfølgende mail.
EDIT: Deres kundeservice har svaret (kl. 22:30 på en fredag aften): “Jeg vil straks give dette videre til dem der har med leverandøren at gøre, tak for at gøre os opmærksom på det.”
Wow, det er da forrykt. Falsk markedsføring osv.? Men mon ikke det er leverandøren bag og ikke ComputerSalg der står bag?
Jo, jeg er slet ikke i tvivl om, at det er hos en leverandør, eller en leverandørs leverandør, eller endnu højere oppe i fødekæden, den er fejlet.
Seagate siger det er fordi forhandlerne ikke indkøber fra officielle distributører. Det skal de jo sige.
https://www.tomshardware.com/pc-components/hdds/german-seagate-customers-say-their-new-hard-drives-were-actually-used-resold-hdds-reportedly-used-for-tens-of-thousands-of-hours
Hvad gør du? Klager til forretningen i håb om at de følger op, kontakter forbrugernævnet (eller hvad de hedder) eller trækker på skuldrene og sender den tilbage?
Indtil videre har jeg klaget til ComputerSalg, og skrevet til dem at de bør kontakte deres leverandør, der formodentligt sælger dem brugte/recertificerede diske forklædt som nye.
Jeg afventer svar på min opfølgende mail.
EDIT: Deres kundeservice har svaret (kl. 22:30 på en fredag aften): “Jeg vil straks give dette videre til dem der har med leverandøren at gøre, tak for at gøre os opmærksom på det.”