Hvad gør du? Klager til forretningen i håb om at de følger op, kontakter forbrugernævnet (eller hvad de hedder) eller trækker på skuldrene og sender den tilbage?
Indtil videre har jeg klaget til ComputerSalg, og skrevet til dem at de bør kontakte deres leverandør, der formodentligt sælger dem brugte/recertificerede diske forklædt som nye.
Jeg afventer svar på min opfølgende mail.
EDIT: Deres kundeservice har svaret (kl. 22:30 på en fredag aften): “Jeg vil straks give dette videre til dem der har med leverandøren at gøre, tak for at gøre os opmærksom på det.”
Hvad gør du? Klager til forretningen i håb om at de følger op, kontakter forbrugernævnet (eller hvad de hedder) eller trækker på skuldrene og sender den tilbage?
Indtil videre har jeg klaget til ComputerSalg, og skrevet til dem at de bør kontakte deres leverandør, der formodentligt sælger dem brugte/recertificerede diske forklædt som nye.
Jeg afventer svar på min opfølgende mail.
EDIT: Deres kundeservice har svaret (kl. 22:30 på en fredag aften): “Jeg vil straks give dette videre til dem der har med leverandøren at gøre, tak for at gøre os opmærksom på det.”