Jeg har en pakke jeg står og skal bruge ASAP, den er blevet sendt til pakkeboks og ligger nu der og hygger sig.

Jeg kan ikke åbne pakkeboksen via appen, får simpelthen ikke muligheden for at åbne den. Har fået både mail og SMS med at jeg kan afhente den i pakkeboksen.

Postnord er ikke til at komme i kontakt med, hverken mail, chat eller noget som helst.

Så de har nu reelt taget min pakke, og vil ikke udlevere den, selvom den er kommet til destinationen.

What to do??

Edit: har snakket med dem efter “kun” 5 timers ventetid…deres løsning er, at flytte pakken til nærmeste posthus (~1km væk), med 3 hverdages forsinkelse. Fuck de her inkompetente bæ-hoveder (PN, ikke den specifikke kundeservice medarbejder), det er simpelhen utroligt man kan være så sindssygt dårlig til at gøre et så simpelt job.

  • SorteKaninMA
    link
    fedilink
    arrow-up
    2
    ·
    6 months ago

    Får du ikke en kode i SMSen som du skal bruge til at åbne pakkeboksen? Sådan virker det i hvert fald i de pakkebokse jeg har tæt på.

    Jeg tror dkkundeservice@postnord.com eller at ringe er dit bedste bud og det hjælper nok ikke meget. Nu om dage prøver jeg bare at undgå PostNord for alt i verden når jeg bestiller noget.

    • GripplerOP
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      edit-2
      6 months ago

      Jeg plejer bare at skulle bruge appen for at åbne pakkeboksen når den er inden for BT rækkevidde. Det virker nogenlunde…bare ikke denne gang.

      Jeg undgår dem normalt også, men de var desværre eneste mulighed.

      Edit: har ikke modtaget nogen koder, kun mail og SMS der siger jeg skal downloade appen for at hente pakken.

      • bobslaede
        link
        fedilink
        arrow-up
        2
        ·
        6 months ago

        Har du prøvet at genstarte din telefon, så du udelukker at det ikke er din Bluetooth forbindelse den er gal med.

        • GripplerOP
          link
          fedilink
          arrow-up
          4
          ·
          edit-2
          6 months ago

          Appen vil slet ikke lade mig trykke på knappen “åben boks”, den siger bare “ID required”, men jeg er mitID valideret i appen.

          Men ja, genstart er forsøgt, anden telefon er også forsøgt.

            • GripplerOP
              link
              fedilink
              arrow-up
              4
              ·
              edit-2
              6 months ago

              Meget…det er strømforsyningen til min hjemmeserver/medieserver, den gamle døde i weekenden 🫠så den lange leveringstid er ekstra ærgerlig

  • king_link1
    link
    fedilink
    arrow-up
    2
    ·
    6 months ago

    Jeg har arbejdet på en pakke central i Brøndby og jeg begyndte godt at kunne lide post nord, men de mister mange penge pga gammelt udstyr (min oplevelse i Brøndby) så jeg tror de prøver at spare penge, hvilket ender i forfærdelig kundeservice. Jeg ville ønske det var et godt firma/virksomhed men de er klare skrald nogle gange