Det skulle forhåbentlig ikke vare alt for længe. ~30 min højst, medmindre noget går grueligt galt.

  • @invisi1407
    link
    61 year ago

    God pointe!

    I virkeligheden burde alle websites bare lave vedligeholdelse i kontortimerne - der er ingen der tager skade af lidt nedetid engang i mellem; faktisk vil jeg næsten påstå det ville gavne.

    • Andreas
      link
      71 year ago

      Jag jobbar med IT-system inom bankindustrin och det är faktiskt många människor som blir vansinniga när deras transaktioner misslyckas mitt på dagen…

      • @sunbeam60@lemmy.one
        link
        fedilink
        41 year ago

        Jo, men der er vel lidt forskel på “min betaling gik ikke igennem” og “jeg kan ikke browse fediverset” :)

    • @Borimino
      link
      31 year ago

      Jeg arbejder med IT, og vi forsøger faktisk at lave det meste vedligehold i kontortimerne. Det har selvfølgelig krævet at vi har sat vores infrastruktur op så vi kan opgradere en server af gangen uden at brugeren oplever nedetid, men det gør at vi ekstremt hurtigt kan se de fejl vi ikke har fundet i test, fordi der med det samme kommer masser af data ind, frem for at vi skulle deploye lørdag nat og vente til mandag morgen med at se fejlene. Det er ikke alle opgraderinger vi kan foretage uden nedetid på den måde, men rigtig mange kan vi.

      • @invisi1407
        link
        21 year ago

        Jeg er helt enig i den proces og jeg ville ønske, at flere gjorde brug af det.