• @MildlyArdvark
      link
      43 months ago

      Jeg fatter heller ikke behovet for at de skulle lave så meget om i det ui. Det virkede så fint.

      • @SorteKaninOPMA
        link
        63 months ago

        Det forstår jeg sådan set udmærket. Når du åbner den nye app så kommer der en stor reklame for deres “Box” feature, som koster 19 kroner per 1000 kroner man samler ind eller lægger i boksen. Det er selvfølgelig, som sædvanligt, et forsøg på at sælge deres produkt mere.

        • @renard_roux@beehaw.org
          link
          fedilink
          33 months ago

          Klart, men var det nødvendigt at gøre resten af app’en dårligere for at få lov til at vise den reklame?! 🤔 Man skulle tro at de kunne have bevaret den velfungerende funktionalitet og stadig nået deres mål.

          • @SorteKaninOPMA
            link
            43 months ago

            Ja det skulle man tro. Måske den var bygget på noget forældet teknologi bag kulissen? Det kan være det var sandet til for meget. Eller også var det måske bare en eller anden mellemleder der skulle forsvare sin forfremmelse ved at lave hele appen om…

            • @letraset
              link
              33 months ago

              Jeg bakker 100% op om denne forklaring. PM skal vel også have en forfremmelse en gang imellem.

    • @FormallyKnown
      link
      43 months ago

      Ja fy for den lede den nye opdatering er en UI og UX katastrofe. Den var så fin som den var.

      • @renard_roux@beehaw.org
        link
        fedilink
        6
        edit-2
        3 months ago

        Altid når folk snakker om hvor forfærdelig dansk IT/software er generelt (absolut fair nok, listen er lang!) nævner (nævnte …) jeg MobilePay som et lysende eksempel på det modsatte — nogen af dem kan altså godt finde ud af det! sagde jeg.

        Det “nye” MobilePay — what the actual fuck?! Har de fyret alle de kompetente medarbejdere? Har de fyret dem der lavede brugertest?!

        90% af mine egne brugsscenarier er “Betal for en ting et fysisk sted, vis kvitteringen”. Jeg kan ikke være den eneste. Hvordan kan man sætte sig ned og lave en ny version der ikke viser kvitteringen?! 🤯 Næh nej, nu skal man klikke ind på den først. Hjernedødt, og helt uforståeligt.

        Og så er der “arkivet” … 🙄 Hov, din transaktion er X antal dage gammel, den ryger i arkivet 👌 Men den er jo gammel nu, så vi går ud fra at du ikke har noget behov for at klikke på ting i arkivet og se detaljerne, hvorfor skulle du have lyst til det?!

        Man bliver så træt 😭

        Og for en god ordens skyld — fuck jer, ForældreIntra 🖕 Jeg skrev til dem for over et år siden at Expected Behavior for et tilbage-swipe (eller klik på tilbage-knappen, hvis man har sådan en) i en Android app IKKE er at (fucking) lukke app’en! Crickets. Ikke en lyd, intet fixet. Hver eneste gang jeg læser en besked og vil tilbage til min inbox kommer jeg til at swipe, og app’en lukker lige så fint ned. 🖕🖕🖕🖕🖕