• @SorteKaninOPMA
    link
    14 months ago

    Men hvad bruges det overhoved til? Altså hvornår har man brug for at formatere et dokument med sider?

    • @Klorofyl
      link
      24 months ago

      Til at printe sider man hænger op på tavler, gange og toiletter, til at dele papir ud inden møder ( yep ) osv.

      Hvad plejer du at skrive i? 99 % af det tekst jeg forfatter bliver bare klasket ind i gedit eller lignende. Kan godt lide det simple og rolige miljø.

      • @SorteKaninOPMA
        link
        1
        edit-2
        4 months ago

        Øøh altså for den slags “her er en besked jeg lige skal have ud til andre personer” ville det jo enten bare være en mail eller mere sandsynligt en besked på Slack.

        Møder har (naturligvis?) deres agenda i kalenderappen, den er der ingen grund til at printe ud.

        Tavler med papirer er ikke noget vi bruger. Vi har dog en online knowledge base, sådan en slags intern lille Wiki med alt det information man har brug for (eller, det meste i hvert fald).

        Men jeg arbejder også i en privat tech virksomhed i software-afdelingen så demografien er måske lidt anderledes 😅