Lavede et hurtigt browser-spil med den ny Claude Sonnet 3.7 i går aftes.
Jeg promptede - dén programmerede. Pris: 165 DKK
Repo link: https://github.com/Farsinuce/gravity-snake
Lavede et hurtigt browser-spil med den ny Claude Sonnet 3.7 i går aftes.
Jeg promptede - dén programmerede. Pris: 165 DKK
Repo link: https://github.com/Farsinuce/gravity-snake
Har prøvet dit spil et par gange. Er nået til 784 point ; ) Det er de store klipper der dræber mig.
Hvordan har du egentlig lavet selve landskabet?
Det kunne være sejt hvis udødelighedstiden stackede hvis det lykkes at spise et nyt gult æble inden tiden fra det gamle er udløbet. Det ville også være sejt hvis udødelighed blev ledsaget af muligheden for et ekstra hop eller endda uendelige hop :) Kan man gennemføre spillet? PS. når man sidder med en crappy kontorlaptop med TN panel, kan stenen godt være lidt svære at se når man når til ørken.
Hehe tak for forslagene - dem er jeg enig i.
Det hele er fundet på af sprogmodellen selv. Jeg har bare bedt om et unikt Snake-spil med tyngdekraft. Har løbende bedt den om at finde på tiltag at udvidde spillet med.
784 point? Så har du lige slået min high score. Den sidste zone kommer ved 800 point, men nej, spillet kan ikke vindes. Der er “kun” en high score at stræbe efter.
Måtte trække en streg i sandet et sted, da spillet er en proof-of-concept - en test for om det kunne lade sig gøre at få den ny sprogmodel fra Claude til at programmere et fungerende browserspil fra bunden, på flere tusinde linjers kode… Altså ved udelukkende at prompte med naturligt sprogbrug.
Jeg ved det 😈